Wednesday, August 26

Semalam...

AirAsia...tu la tajuk yg aku kne present..dgn baju yg hmpir2 same dgn AirAsia,aku melangkah yakin tuk present...hehe...cm nk g perang lak...awal2 lagi dh bgun..dgn bantuan rakanku..detektif konan or hanan...hee...tme kasih sbb tekejutkan aku...aku pon present la..2 mggu duk buat bnde ni beb...smpaikan kje lain ntah ke mane...present punye present...habisla 20 minit tu...alhamdulillah...sumenye ok...mmbe2 pon mcm bminat je tgk aku present...hee...
n yg pling bngge dpt pujian dari puan...puan tu dh la details..tapi ade gk yg aku kne cmment.xpe la..da mmg die cmtu....puas ati aku dpt present...skng ni nk fokus tuk kje len lak...esk de test...ntah...bedal je la....em..nk g bace jap...tdi aku gado skit dgn sumone...mls r nk pk...

3 comments:

  1. laa ang tekejut ka aku kejut.. besa la tuu.. baru ada impax.. tp lu mmg stai laa.. u are very very very gud presenter.... hahaha!! n i am good in clicking that damn mouse.. heheh

    ReplyDelete
  2. gempak la presentation abg din!! heheheh..

    ReplyDelete
  3. gempakk la sgttt...hang yg hebat nannnnnn...hahaa

    ReplyDelete